POSbistro – kompleksowe oprogramowanie dla gastronomii

Na rynku technologii dla handlu i usług znajdziemy różnego rodzaju oprogramowanie dla firm – m.in. programy sprzedażowe, które są przeznaczone do pracy w gastronomii. Rozwiązania tego typu mają kilka charakterystycznych funkcji, wpływających korzystnie na wygodę i szybkość obsługiwania klientów w barze, pubie, kawiarni czy restauracji. A jakie oprogramowanie dla gastronomii cieszy się obecnie sporym zainteresowaniem przedsiębiorców? Wielu właścicieli działalności tego typu sięga np. po aplikację POSbistro.

Program obsługiwany przy użyciu urządzeń mobilnych

Podstawowym wyróżnikiem POSbistro jest sposób obsługi wspomnianego oprogramowania do gastronomii. W tym przypadku mamy do czynienia z aplikacją sprzedażową, którą można zainstalować na urządzeniu mobilnym z systemem operacyjny Android, np. na tablecie lub smartfonie. POSbistro nie jest więc typowym programem komputerowym dla firmy. Sam interfejs omawianej aplikacji jest też przystosowany do obsługi za pomocą ekranu dotykowy, co w oczywisty sposób wpływa na wygodne przyjmowanie zamówień i prowadzenie sprzedaży. Ponadto, skoro mowa o korzystaniu z urządzeń przenośnych, warto również podkreślić, że POSbistro sprawdza się znakomicie w pracy personelu mobilnego, np. kelnerów lub dostawców. Jednak nie tylko – a decyduje o tym rozbudowana funkcjonalność omawianego oprogramowania.

Z punktu widzenia właściciela baru lub restauracji istotne będzie także to, że oprogramowanie POSbistro jest kompatybilne z innymi urządzeniami dla firm, m.in. z różnymi modelami drukarek fiskalnych, wag elektronicznych, terminali płatniczych i skanerów kodów kreskowych. Innymi słowy, omawiana aplikacja bez problemu poradzi sobie nawet w najbardziej rozbudowanym rozwiązaniu systemowym dla gastronomii.

Oprogramowanie dla gastronomii z funkcjami magazynowymi i online’owymi

Jednym z kluczowych elementów oprogramowania do gastronomii POSbistro jest rozbudowany moduł magazynowy. Dzięki niemu użytkownik może nie tylko kontrolować aktualne stany produktów i surowców, ale także zdefiniować automatyczne tworzenie list zakupowych w przypadku składników, które są na wykończeniu. A to nie wszystko. Przy użyciu aplikacji POSbistro da się np. korzystać z funkcji globalnego magazynu. Rozwiązanie tego typu zapewnia znacznie sprawniejsze zarządzanie franczyzą lub siecią lokali gastronomicznych. Ponadto, POSbistro zapewnia obsługę sprzedaży prowadzonej online oraz przez telefon. Służą do tego dodatkowe moduły do omawianego oprogramowania, odpowiednio: DirectBistro i POScaller. Tę aplikację gastronomiczną można nawet zintegrować ze stroną internetową lokalu – korzystając z rozszerzenia Virtual Menu.

Opcje odpowiedzialne za zarządzanie menu, asortymentem i zamówieniami

Rozbudowana funkcjonalność oprogramowania POSbistro obejmuje również zarządzanie menu, asortymentem oraz zamówieniami. Po pierwsze, omawiana aplikacja pozwala użytkownikowi na bardzo szczegółowe zdefiniowanie każdego produktu. Poszczególne pozycje z menu mogą mieć skonfigurowane zarówno nazwy, zdjęcia oraz opisy, jak i dodatki, warianty czy różnego typu modyfikacje. Po drugie, przy użyciu POSbistro da się zdefiniować menu na wybrane pory dnia, np. śniadaniowe oraz obiadowe. Po trzecie, w tej aplikacji można powiązać zaprogramowane wcześniej katalogi produktów z magazynem, co pozwala na bieżące monitorowanie stanu zatowarowania. I wreszcie po czwarte, prawdopodobnie nawet najważniejsze, wszelkie zmiany w pozycjach PLU zapisują się w czasie rzeczywistym, dzięki czemu kelnerzy, kucharze, barmani czy inni członkowie personelu od razu otrzymują zaktualizowane dane. Nie trzeba więc obawiać się tego, że modyfikacje wprowadzone w „centrali” dotrą do pracowników z opóźnieniem.

Osobną kwestią jest zaś sama obsługa zamówień składanych przez klientów lokalu. Przy użyciu POSbistro można m.in. dzielić i łączyć rachunki, rekomendować dodatkowe pozycje z menu, odtworzyć układ stolików w barze lub restauracji, umawiać i nadzorować rezerwacje oraz zdefiniować różne formy płatności (w tym np. własne vouchery). Co więcej, omawiane oprogramowanie dla gastronomii pozwala na skonfigurowanie i wdrożenie systemu lojalnościowego dla klientów oraz rozwiązania typu KDS (Kitchen Display System), które w dużym stopniu usprawnia komunikację pomiędzy kelnerami i kucharzami lub barmanami. A to nadal jedynie część funkcjonalności dostępnej w aplikacji POSbistro. Pełnię możliwości tego oprogramowania poznamy dopiero po jego wdrożeniu i dostosowaniu do potrzeb konkretnej działalności gastronomicznej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Podaj CAPTCHA *